X-KOM | Sięgnij gwiazd - Samsung Galaxy S8

X-KOM | Sięgnij gwiazd – Samsung Galaxy S8

Zanurz się w wirtualnej rzeczywistości” to kampania promująca możliwości Samsung Galaxy S8 w połączeniu z technologią VR. Poprzez dostarczenie niecodziennych wrażeń działania ambientowe miały wyrazić to, co kluczowe dla nowych smartfonów Samsung – wolność dla kreatywności, przestrzeni, możliwości i wyobraźni. W ramach kampanii, przed Pałacem Kultury i Nauki, zbudowaliśmy odpowiednio przygotowane pomieszczenie, które zostało podzielone na dwie części: „cześć oficjalną”, do której wchodzili uczestnicy wydarzenia, składającej się jedynie ze standu ze słuchawkami i okularami VR oraz „część ambientową”. To miejsce było ujawniane w trakcie wydarzenia i było odzwierciedleniem wnętrza statku kosmicznego, który pojawiał się jako ostatni obraz w okularach uczestnika. Do jego zaaranżowania wykorzystano specjalne tworzywo, z którego powstał kokpit i ściany statku, 5 telewizorów Samsung oraz fotele imitujące te, z których korzystają astronauci. Osoby, które odwiedziły strefę Samsung i x-kom wchodziły do pustego pomieszczenia, w którym otrzymywały zestaw, dzięki któremu wyruszały w podróż po orbicie naszej planety. Sferyczny obraz 360° z kosmosu pozwolił na podróż statkiem kosmicznym w bezkresną przestrzeń w ciągu kilku sekund. W ostatnich chwilach podróży dochodziło do awarii statku kosmicznego – w tym momencie otwierana była druga część pomieszczenia, która była dokładnym odwzorowaniem tego, co można było zobaczyć w okularach VR. Kluczowym elementem ambientu był moment, w którym członkowie załogi zdejmowali uczestnikom gogle, dzięki czemu mogli oni doświadczyć, jak zaciera się granica pomiędzy wirtualnym światem i rzeczywistością. Odpowiednio przygotowani aktorzy i aktorki, którzy wcielając się w rolę załogi i kosmitów aranżowali scenę, w której na uratowanie statku przed katastrofą zostały już tylko sekundy. Zadaniem osób, które wzięły udział w ambiencie było wpisanie odpowiedniego kodu, który odblokowywał Samsung Galaxy S8 i tym samym ratował wszystkich przed tragedią.

ZA CO BYLIŚMY ODPOWIEDZIALNI?
scenariusz wydarzenia
projekt scenograficzny wraz z produkcją
opracowanie oprawy multimedialnej oraz filmu 360
relacja foto
produkcja video

Nielsen | team building

Dla marki Nielsen opracowaliśmy scenariusz spotkania integracyjnego w klimacie pirackim. Wybraliśmy odpowiednią lokalizację, zagwarantowaliśmy logistykę z Warszawy, akomodację oraz odpowiedni katering.

ZA CO BYLIŚMY ODPOWIEDZIALNI?
scenariusz
koordynacja projektu
atrakcje
obsługa foto

X-KOM | Acer Predator CUP

Projekt polegający na przeniesieniu gry Project Cars do świata rzeczywistego, uczestnicy w pierwszej kolejności musieli rozegrać wyścig czasowy na komputerach Predator, zwycięzcy mogli zasiąść za kierownicą Lamborgini.

Do Predator Cup zostali dopuszczeni uczestnicy wyłonieni w ramach konkursu przeprowadzanego rzez YouTuberów: Graba, Seto, Kycu, Niklaus oraz Bonkol.

Całość wydarzenia była transmitowana live na kanale twitch NVIDIAGeForcePL.

Komentatorami byli: Kinga Kujawska, Vergie, Ziemniak.

ZA CO BYLIŚMY ODPOWIEDZIALNI?
koncepcja, projekt i realizacja
opracowanie scenariusza pod względem przeprowadzenia aktywności oraz wymagań producenta promującego sprzęt gamingowy
relacja live z 6 kamer transmitowana na kanał twitch NvidiaGeForce
relacja foto
produkcja video

WIKO | konferencja prasowa

Prezentacja nowej marki produkującej smartphony– WIKO.

Naszym zadaniem było znalezienie odpowiedniego miejsca na wydarzenie, przygotowanie scenariusza wydarzenia, dostosowanie go do rodzaju lokalu oraz specyfiki klienta, zapewniliśmy atrakcje towarzyszące oraz zajęliśmy się dekoracją lokalu.

ZA CO BYLIŚMY ODPOWIEDZIALNI?
scenariusz
stylizacja lokalu
atrakcje
obsługa foto

X-KOM | Level Battelgrounds

Gra Playerunknown’s Battlegrounds, PUBG jeszcze nigdy nie była tak realna. Uczestnicy eventu Lenovo: Level Battleground, który zorganizowaliśmy dla X-KOM i Lenovo, przekonali się o tym na własnej skórze.

Zdawałoby się dzień, jakich wiele. Ale tego dnia gaming wyszedł poza ramy komputera. Cztery drużyny. Topowi polscy YouTuberzy. Moc laptopów Lenovo Legion. Do tego ogrom emocji oraz realne doznania, jakie towarzyszyły uczestnikom Lenovo: Level Battleground.

W igrzyskach udział wzięli: Paula Zawadzka, Veggie, Seto, Graba, Kromka Chleba i Quaz. Razem z nimi gracze, którzy przeszli elimanacje.

ZA CO BYLIŚMY ODPOWIEDZIALNI?
realizacja studyjna z transmisją live na kanały social media
koordynacja całego projektu
relacja foto w real time
produkcja video

ACER – Intel Extreme Masters 2017

Wykonaliśmy projekt i zabudowę, oraz koordynowaliśmy wydarzenia na strefie producenta, dostosowanej do założonych celów.

ZA CO BYLIŚMY ODPOWIEDZIALNI?
koncepcja, projekt i realizacja zabudowy scenograficznej oraz koordynacja projektu podczas trwania targów.

SONY PLAYSTATION – Warsaw Games Week 2016

Naszym zadaniem było zaprojektowanie 1200 m2 zabudowy scenograficznej, w skład, której wchodziły strefy VR, wolnego grania, F2P, kino oraz pomieszczenia socialne.

ZA CO BYLIŚMY ODPOWIEDZIALNI?
koncepcja, projekt i realizacja zabudowy scenograficznej
31 stref VR
GT Sport
PS4
Call of Duty
kino Horizon
strefa RedBull

CENEGA – Warsaw Games Week 2016

Podczas projektu byliśmy odpowiedzialni za zaprojektowanie i realizację 12 stref gier, obsługę strefy VIP oraz zagwarantowanie obsługi hostess i promotorskiej na wszytskich strefach.

ZA CO BYLIŚMY ODPOWIEDZIALNI?
koncepcja, projekt i realizacja zabudowy scenograficznej – scena główna
projekt i realizacja stref partnerskich, strefy F2P, oraz sklepu
opracowanie kompletnego scenariusz dla dwóch dni wydarzenia
projekt i realizacja ceremonii otwarcia
nadzór nad aktywnościami w strefach partnerskich
relacja foto
produkcja video

X-KOM CLASH I turniej gamingowy

X-KOM CLASH (11-12 czerwca 2016) to unikatowy, projekt skierowany do wszystkich graczy i miłośników gamingowego sprzętu. W Hali Częstochowa, imponująca scena, najlepsi youtuberzy w kraju, cosplayerzy, turnieje gamingowe w CS:GO i League of Legends, konkursy z nagrodami oraz dedykowane strefy partnerów.

ZA CO BYLIŚMY ODPOWIEDZIALNI?
koncepcja, projekt i realizacja zabudowy scenograficznej – scena główna
projekt i realizacja stref partnerskich, strefy F2P, oraz sklepu
opracowanie kompletnego scenariusz dla dwóch dni wydarzenia
projekt i realizacja ceremonii otwarcia
nadzór nad aktywnościami w strefach partnerskich
relacja foto
produkcja video

X-KOM | otwarcie salonu

Drugiego kwietnia 2016 miało miejsce Wielkie Otwarcie 23 salonu X-KOM w Olsztynie, był to dzień niesamowitych promocji, konkursów oraz turnieju w CS:GO, który mieliśmy przyjemność zorganizować.

ZA CO BYLIŚMY ODPOWIEDZIALNI?
opracowanie i wdrożenie komunikacji o wydarzeniu na trenie Olszyna
projekt i zabudowa scenograficzna
koncepcja i realizacja turnieju w CS:GO
opracowanie i przeprowadzenie konkursów na strefie grania
relacja foto
produkcja video